* Darmowa dostawa w przypadku zamówień powyżej 500 PLN brutto.
     Nie dotyczy przesyłek niestandardowych i wielkogabarytowych. 

Dodatkowe informacje o poszczególnych przewoźnikach

Kurier DPD

Koszt paczki do 30 kg.

Przesyłki dostarczane są od godziny 8:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej zostawi awizo.

Procedura reklamacyjna DPD

Termin zgłoszenia reklamacji: 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. W ciągu 5 dni od zgłoszenia firma wysyła kuriera do odbiorcy w celu spisania protokołu szkody.
Droga powiadomienia: reklamacja winna być złożona w formie pisemnej lub elektronicznej. 

Sprawdzenie przesyłki przy kurierze

Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń, zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki w obecności kuriera. 
Jej odebranie przez odbiorcę powoduje, że to odbiorca, a nie nadawca może występować z roszczeniami wobec przewoźnika w związku z uszkodzeniem przesyłki.

Warunki Realizacji i Terminy Dostawy Zamówień

1. Realizacja zamówienia zależna jest od dostępności produktu.
Przy każdym produkcie w sklepie internetowym www.hals.sklep.pl znajduje się informacja o jego dostępności, oznacza ona ile mamy czasu na skompletowanie zamówienia, przy założeniu, że zostanie ono złożone w dniach pracy sklepu (poniedziałek - piątek) do godziny 14:00.

Gdy dostępność towaru wynosi 4 dni lub jest on na zamówienie, każdorazowo informujemy o przewidywanym terminie jego dostępności, po konsultacji z naszym Dostawcą.

 

2. Zamówienia są realizowane w dni robocze.
W przypadku zamówień złożonych w sobotę, niedzielę i inne dni ustawowo wolne od pracy, termin dostawy rozpoczyna się od następnego dnia roboczego.

 

3. Informację o wysłaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową (wraz z możliwością śledzenia przesyłki).

Przy wyborze płatności „Przy odbiorze” po skompletowaniu zamówienia zostaje ono wysłane na wskazany adres o czym klient zostaje poinformowany drogą mailową. Przy odbiorach osobistych również wysyłany jest e-mail informujący o możliwości odbioru.

Jeśli wybrana został przedpłata za pomocą przelewu, przelewy24, paczka zostanie wysłana po skompletowaniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności.

 

4. Koszty przesyłki podane w powyższej tabeli uwzględniają paczki o wadze do 30 kg oraz maksymalnych wymiarach 41x38x64 cm.

 

5. Odbiór osobisty możliwy jest po wcześniejszym ustaleniu w dniach poniedziałek-piątek w godz. 8-16. Istnieje możliwość płatności za zamówienie kartą lub gotówką.

 

6. Zamówione towary będą zarezerwowane przez 7 dni do czasu opłacenia lub ich odebrania (w zależności od wybranej metody płatności)

Po 7 dniach zostanie wysłane przypomnienie o transakcji. Towar będzie przetrzymywany przez kolejne 3 dni. Po upływie w sumie 10 dni od daty przyjęcia zamówienia i nie zaksięgowaniu przez nas wpłaty, bądź nie odebraniu zamówionego towaru, zamówienie zostaje uznane za nieważne i skasowane z systemu